858 746 068 biuro@acme.net.pl

Podgląd zamówienia

Katalogi

Regulamin sklepu

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ W SYSTEMIE ZAMÓWIEŃ ON-LINE www.acme.net.pl
1. Zamówienie może złożyć każda firma lub instytucja zarejestrowana w UE odwiedzająca stronę www.acme.net.pl, która prawidłowo przejdzie proces składania zamówienia:
- prawidłowe wypełnienie formularza rejestracji firmy w systemie - agencje reklamowe po rejestracji prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia warunków współpracy tel. 858 746 068
- szczegółowe zapoznanie się z cennikami nadruków i znakowania
- dodanie produktów / usług do koszyka z odpowiednią ilością i opcjami dodatkowymi
- wybór odpowiedniej formy przesyłki / dostawy
- wpisanie niezbędnych danych w polu "Twoje uwagi" - informacje dodatkowe niezbędne do realizacji zamówienia.
2. Zamówienie zostanie odrzucone jeśli powyższe dane będą niezgodne ze stanem faktycznym, np. błędne dane firmy, błędna ilość,  brak kontaktu - realizujemy zamówienia od ilości minimalnych podanych w opisie produktu, za wyjątkiem zamówień na próbki.
3. Zakupu można dokonać tylko po rejestracji firmy/instytucji w systemie (weryfikacja danych i aktywacja odbywa się w ciągu 24h - dni robocze).
4. Przedmiotem sprzedaży są wszystkie widoczne produkty i usługi przedstawione na stronie www.acme.net.pl, oferty posiadają aktualne ceny (poza produktami z oznaczeniem "wycena indywidualna") - system nie posiada rzeczywistego stanu magazynu, stany magazynowe i dostępność potwierdzane są e-mailem.
5. Przebieg zamówienia i jego historię, użytkownik może śledzić w dziale "Ewidencja zamówień" po zalogowaniu się do swojego konta klienta.
6. System zamówień www.acme.net.pl obsługuje firma:
ACME Karina Rafałko
ul. Gajowa 20
15-794 Białystok
NIP:542-259-17-53
REGON: 200011894
7. Rejestracja w systemie jest równoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu oraz z upoważnieniem firmy ACME do wystawiania faktur VAT bez podpisu odbiorcy na zamówienia złożone w serwisie www.acme.net.pl
8. Nie obsługujemy zamówień detalicznych - konsumentów.
9. Do zamówień mniejszych niż 1000 zl netto doliczane sa koszty logistyczne w wysokości 20 zl netto.
10. Zamówienia na produkty z katalogów: HIDEA, STOCKOUT, HIDEA XMAS, COOL, realizujemy od kwoty 1000zl netto, poniżej doliczane są koszty logistyczne w kwocie 50 zł netto.
 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ ZEWNĘTRZNYCH
1. Dowolny produkt z oferty www.acme.net.pl można też zamówić:
- wysyłając zamówienie e-mailem - lista handlowców w dziele KONTAKT.
- telefonicznie: 858 746 068 - konieczne e-mailowe potwierdzenie.
- faxem: 858 746 069 - konieczne e-mailowe potwierdzenie.
- przez komunikatory: Gadu-Gadu lub Skype - koniecznie e-mailowe potwierdzenie.
warunkiem złożenia takiego zamówienia jest podanie: symbolu produktów: np. IT23456, opisu do oznakowania: miejsce, wielkość, ilość kolorów, technika, pełnych danych firmy do wystawienia faktury: nazwa firmy, adres, nip, adresu wysyłki - jeśli jest inny niż dane do faktury, danych kontaktowych: imię i nazwisko osoby zamawiającej,  telefon, e-mail.
2. Zamówienia zewnętrzne są równoznaczne z założeniem konta klienta (tylko nowi klienci), realizowane po zatwierdzeniu szczegółów zamówienia e-mailem.
 

REALIZACJA I TERMINY ZAMÓWIEŃ
1. Po złożeniu zamówienia system wysyła potwierdzenie e-mailem z unikalnym numerem zamówienia, można śledzić proces realizacji w koncie klienta lub wpisując "unikalny numer zamówienia" bezpośrednio na stronie www.acme.net.pl w panelu "Podgląd zamówienia". Podczas składania zamówienia na produkty znakowane, należy załączyć plik z projektem lub przesłać e-mailem.
2. Po weryfikacji przesyłamy e-mailem informację o dostępności produktu, aktualnej cenie (produkty "wycena indywidualna"), formie płatności i podanym terminem realizacji, w tym czasie produkty są rezerwowane na 3 dni, następnie wykonujemy wizualizacje znakowania GRATIS oraz wysyłamy na e-mail i oczekujemy na AKCEPTACJĘ - klient ma prawo do 2 poprawek, kolejne zmiany w wizualizacjach są płatne i ich koszt wynosi 30 zł za każdą kolejną poprawkę. W przypadku rezygnacji z zamówienia koszt wizualizacji jednego produktu wynosi 50 zł netto.
3. Po otrzymaniu akceptacji przesyłamy e-mailem potwierdzenie PRZYJĘCIA ZAMÓWIENIA DO REALIZACJI oraz kontakt do sprzedawcy obsługującego zamówienie.
4. Termin realizacji ustalany jest indywidualnie i standardowo wynosi 7-14 dni roboczych (od wpłaty zaliczki/przedpłaty lub ostatniej modyfikacja zamówienia), w szczególnych wypadkach może się przedłużyć o parę dni + czas przesyłki.
5. Wszelkie informacje na temat etapów realizacji zamówień wysyłane są na e-mail. 
6. Wszystkie informacje i opcje produktu można wybrać ze strony, w tym celu prosimy o szczegółowe czytanie opisów i zapoznanie się z funkcjami strony, a ułatwi to Państwu poruszanie się w systemie.
7. Wszelkie zmiany i inne ustalenia/informacje muszą być składane pisemnie poprzez e-mail do sprzedawcy obsługującego zamówienie. Pisząc na inny adres czas odpowiedzi może się wydłużyć. Nie akceptujemy dodatkowych informacji przez GG, Skype, lub telefonicznie ze względu na możliwość pomyłki.
8. W przypadku rezygnacji Zamawiającego ze złożonego i potwierdzonego przez ACME zamówienia, Zamawiający zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty poniesione przez ACME w związku z rozpoczęciem realizacji tego zamówienia, w tym w szczególności koszty manipulacyjne.
9. Wykonywane matryce oraz przygotowalnię na potrzeby nadruków/znakowania nie są udostępniane, klient płaci za usługę wykonania przygotowalni do druku na specjalistycznych materiałach (klisze, matryce, polimery, siatki), które są własnością firmy ACME. Wyjątek stanowią matryce do HOT STAMPINGU.

FORMY PŁATNOŚCI
NOWI KLIENCI

1. Przedpłata na konto na podstawie faktury pro-forma - dla firm, które dokonują pierwszych 3 transakcji lub korzystają z ofert specjalnych.
2. Opłata za pobraniem - dla firm, zamawiających produkty nieoznakowanie (bez nadruku) - wymagana historia transakcji.
3. Zaliczka 50% kwoty brutto, reszta płatna za pobraniem lub przelewem przed wysyłką towaru - zamówienia za min. 8 tys zł.

STALI KLIENCI
1. Przelew bankowy z terminem płatności: tylko dla firm, które złożyły wcześniej min. 3 zamówienia płatne przed realizacją na łączną kwotę min. 5tys zł netto w ostatnich 12 miesiącach. Limit kupiecki oraz terminy płatności ustalane są indywidualnie na podstawie wykonywanych obrotów oraz częstotliwości zamówień.
2. Opłata za pobraniem.
3. Przedpłata na podstawie faktury pro-forma.

W tytule przelewu prosimy koniecznie podać numer zamówienia oraz nr. faktury proforma i nazwę firmy, w przypadku braku tych danych zamówienia nie będą realizowane a wpłaty odsyłane z powrotem potrącone o koszt przelewu.

 
WYSYŁKA TOWARU
1. Przesyłka na terenie kraju firmą kurierską DHL/POCZTEX - cena 15 zł netto - paczka do 30 kg. przesyłka standardowa dostarczana w dni robocze.
2. Przesyłka na terenie kraju firmą kurierską DHL/POCZTEX  za pobraniem - cena 20 zł netto - paczka do 30 kg. przesyłka standardowa dostarczana w dni robocze.
3. Przesyłka na terenie kraju firmą kurierską DHL - cena 180 zł netto - paleta do 500 kg. przesyłka standardowa dostarczana w dni robocze.
4. Zamówienia kalkulowane indywidualnie podlegają indywidualnej wycenie przesyłki.
5. Nie odpowiadamy za szkody powstałe podczas transportu lub następstwa niedotarcia przesyłki na czas. W takich wypadkach odpowiedzialność spada na firmy przewozowe - więcej informacji w dziale "Reklamacje i zwrot towaru".
6. Przesyłki specjalne tj. dostawa na określoną godzinę, dostawa na sobotę lub dni świąteczne oraz dostawa dedykowana - wyceniane indywidualnie.
RABATY I PROMOCJE
1. Aktualne promocje cenowe produktów widoczne są na stronie głównej oraz w dziale PROMOCJE.
2. Informacje o ofertach specjalnych, nowościach, hitach cenowych, itp. można otrzymać na swój e-mail rejestrując się w systemie lub zapisując się do subskrypcji.
3. System zamówień on-line www.acme.net.pl obsługuje stałe rabaty dla firm oraz dla agencji reklamowych - szczegóły pod nr. tel. 858 746 068.
4. PROMOCJE nie podlegają rabatowaniu.
 

CENY I ASORTYMENT
1. Wszystkie ceny podane na stronie nie zawierają podatku VAT oraz mogą ulec zmianie w ciągu dnia.
2. Zastrzegamy prawo do ew. błędów w opisach oraz cenach, dlatego każde zamówienie jest weryfikowane i przesyłane do akceptacji e-mailem.
3. Mogą wystąpić różnice produktów takich jak: kolory i kształt, pochodzących z różnych partii produkcji.
4. Zamówienia specjalne, większe ilości oraz nietypowe oznakowania kalkulujemy indywidualnie.
5. Produkty z opisem - "wycena indywidualna" nie posiadają aktualnych cen i podlegają wycenie po przesłaniu zapytania.
 

REKLAMACJE I ZWROT TOWARU
1. Ze względu na możliwość uszkodzenia produktów lub zaginięcie części przesyłki podczas transportu należy sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia szkody lub braków sporządzić protokół szkody, który jest podstawą do reklamacji. Proces reklamacyjny wobec firmy kurierskiej trwa od 1-3 miesięcy, klient jest powiadamiany o uznaniu/nie uznaniu reklamacji listem poleconym.
2. Ewentualne nieprawidłowości w części dostarczonego towaru nie upoważniają Zamawiającego do reklamowania całej dostawy.
3. Po odsprzedaniu lub odstąpieniu towaru kolejnemu odbiorcy, odpowiedzialność za jakiekolwiek wady jakościowe i ilościowe przenoszona jest na Zamawiającego. Zamawiający zobowiązany jest do sprawdzenia towaru przed przekazaniem go osobie trzeciej. To samo dotyczy towaru przekazanego do znakowania przez osoby trzecie. 
4. Niewadliwy towar bez nadruków lub produkty oznakowane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi.
5. Reklamacje nadruków/znakowania, a w szczególności kolory nadruków, umiejscowienie, wielkość, itp. rozpatrywane są na podstawie wykonanego prototypu/próby druku, która jest realizowana na życzenie klienta i jest usługą płatną (koszt wyceniany jest indywidualnie).
6. Jeżeli po odebraniu przesyłki okaże się, że zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub produkt ma wady fabryczne, należy zgłosić reklamację na formularzu reklamacyjnym (załączając zdjęcia wad produktu) i przesłać e-mailem do sprzedawcy, który obsługiwał zamówienie ciągu 7 dni od odebrania przesyłki. Jeśli weryfikacja reklamacji będzie wymagała zwrotu towaru, należy ten sam formularz reklamacyjny odesłać do siedziby firmy, razem z reklamowanym towarem na własny koszt. Reklamacje rozpatrywane są w okresie do 14 dni. Od uznanych reklamacji zwracamy koszty wysyłki wg. stawek ACME.
7. Zwroty należności dokonywane są na podstawie podpisanych faktur korygujących.

------------------------------------------------------------
INNE INFORMACJE
1. Aby otrzymać fakturę VAT, należy zarejestrować się w systemie jako firma lub instytucja.
2. Zachęcamy Państwa do zapisania się do subskrypcji, dzięki czemu otrzymają Państwo najnowsze informacje Newsletter o promocjach i nowościach na swój e-mail.
3. Szczegółową i szybką informację można uzyskać u naszych konsultantów - dział KONTAKT.
4. System zamówień www.acme.net.pl nie obsługuje zamówień klientów indywidualnych, zakupu może dokonać wyłącznie firma lub instytucja zarejestrowana w systemie - aktywacja konta klienta i dostęp do systemu przydziela dział handlowy ACME.

 
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
System zamówień on-line www.acme.net.pl zastrzega sobie prawo do:
- zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia
- wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego
- wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego
- przeprowadzania, zmian i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu internetowego
- realizacji dużych zamówień w osobnych partiach
- wydłużenia terminu realizacji z przyczyn niezależnych od ACME
- w sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego
- korzystanie ze strony www.acme.net.pl oznacza pełną akceptację regulaminu i polityki prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI
Ochrona Państwa danych osobowych oraz przestrzeganie stosownych obowiązków wynikających z aktów prawnych, w tym przewidzianych w ogólnym rozporządzeniu Unii Europejskiej o ochronie danych (RODO) są bardzo istotnym zagadnieniem dla ACME. W dalszej części dokumentu poinformujemy Państwa na temat tego, w jaki sposób będziemy postępować z Pana/Pani danymi osobowymi. Dane osobowe oznaczają informacje mające na celu ustalenie Pana/Pani tożsamości np. imienia i nazwiska, adresu oraz numeru telefonu.
 
1. Administrator
ACME Karina Rafałko jest, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, administratorem (w dalszej części zwanym “ACME”) następujących witryn internetowych: www.acme.net.pl  oraz co do obowiązków ACME wynikających z przepisów o ochronie danych ACME udostępnia programy oraz usługi z dziedziny technologi informacyjnej (IT) konieczne z punktu widzenia przetwarzania umów, a także przetwarza dane dotyczące klientów oraz dostawców, sposób opisany poniżej. ACME zawarła umowy o przetwarzaniu danych w rozumieniu art. 26 RODO, które ustanawiają ACME odrębnym punktem kontaktowym dla zapytań ze strony osób, których dane dotyczą, odnoszących się do przepisów z zakresu ochrony danych.
Możecie Państwo kontaktować się z ACME za pośrednictwem następujących kanałów komunikacyjnych:
listownie na adres: ACME, ul. Gajowa 20, 15794 Białystok. 
telefonicznie na numer: +48 858 746 068
pocztą elektroniczną na adres: biuro@acme.net.pl
W związku z prowadzeniem witryn internetowych, w tym sklepów internetowych oraz wysyłek biuletynów informacyjnych (newsletterów), ACME podlega wsparciu przez następujących zewnętrznych usługodawców:
nazwa.pl Sp. z o.o.
Web INnovative Software
Podmioty przetwarzające zobowiązanie są, na podstawie pisemnych umów zawartych przez siebie z ACME, stosować się do przyjętych celów, polityki usuwania danych oraz środków bezpieczeństwa określonych w niniejszym Oświadczeniu dotyczącym ochrony danych.

2. Odwiedzanie witryn internetowych przez klientów niezarejestrowanych
W przypadku gdy Pan/Pani odwiedzacie nasze witryny, informacje wysyłane nam przez Państwa przeglądarkę internetową będą przechowywane automatycznie w plikach dziennika tworzonych na serwerze (server log files). Informacje takie obejmują typ/wersję przeglądarki, wykorzystywany system operacyjny, adres URL, z którego nastąpiło przekierowanie (strona odwiedzona uprzednio), nazwa hosta komputera, z którego uzyskiwany jest dostęp (adres IP) oraz czas wysłania żądania do serwera.
Dane takie nie są przypisywane do konkretnej osoby i nie pozwalają na identyfikację użytkownika. Są one przechowywane wyłącznie na potrzeby systemu oraz w celach statystycznych. Dane te nie podlegają łączeniu z innymi źródłami danych w celu ich przyporządkowania określonej osobie. Zostaną one usunięte po dokonaniu analizy statystycznej po upływie 36 miesięcy.
 
3. Cele przetwarzania oraz podstawy prawne
a. Przetwarzanie umowy, w tym otwieranie internetowego konta klienta
W celu bycia zarejestrowanym jako klient lub dostawca przez członka personelu ACME lub samodzielnej rejestracji poprzez sklep internetowy acme.net.pl, na potrzeby przetwarzania zamówień oraz innych żądań związanych z zakupami, a także roszczeń wynikających z umów (dostawa, fakturowanie, gwarancja itp), firma nasza będzie gromadzić oraz przetwarzać:
nazwę firmy (jeśli dotyczy to osoby prawnej), a także imię i nazwisko osoby kontaktowej (jak również, w stosownych przypadkach, imiona i nazwiska dyrektorów zarządzających oraz właścicieli)
numer identyfikacyjny VAT 
adres (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość)
adres e-mail
numer telefonu oraz faks.
W celu założenia konta klienta w sklepie internetowym acme.net.pl, będziecie Państwo musieli wprowadzić dowolnie wybrane przez siebie hasło, które przechowywane będzie jako dane do logowanie w połączeniu z Państwa adresem e-mail.
Podstawą prawną dla przetwarzania takich danych jest umowa, którą Pan/Pani zawarł(a) z ACME. Jeżeli nie dostarczycie Państwo wymaganych danych, przetwarzanie Państwa zakupu oraz/bądź świadczenie usług, a także otwarcie konta klienta nie będzie możliwe.
Przydzielona Panu/Pani osoba kontaktowa poda nazwę właściwej strony umowy sprzedaży (kupna-sprzedaży) zawartej z ACME w przypadku zakupu dokonywanego za pośrednictwem zamówienia internetowego, w celu uzyskanie powyższych informacji, proszę o zapoznanie się z treścią potwierdzenia zamówienia.
 
b. Fakturowanie oraz windykacja płatności
Dane przekazywane nam przez Państwo w celu zarejestrowania się jako klient mogą podlegać zestawianiu z danymi KRD, zajmującą się sporządzaniem sprawozdań w celu windykacji płatności.
Podstawą prawną, w tym zakresie, jest słuszny interes gospodarczy ACME w badaniu sytuacji finansowej każdego potencjalnego partnera biznesowego przed złożeniem wiążącej oferty. W przypadku windykacji płatności ACME będzie dochodzić wyegzekwowania swoich praw wynikających z zobowiązań umownych.
 
c. Obsługa klienta, marketing bezpośredni oraz biuletyn informacyjny (newsletter)
W związku z faktem, że jesteście Państwo naszymi klientami będziemy również korzystać z danych rejestracyjnych przekazanych przez Pana/Panią w celu informowania o nowych produktach oraz usługach lub przekazywania innych informacji, które mogę Państwa zainteresować (w zakresie związanym z obsługą klienta oraz marketingiem bezpośrednim).
Podstawą prawną dla powyższych działań jest słuszny interes gospodarczy ACME odpowiedzialnego za zapewnienie satysfakcji klienta w dłuższej perspektywie czasu oraz utrzymywanie kontaktu z klientami. Uprzejmie informujemy, iż przysługuje Panu/Pani, w każdym czasie, prawo do wniesienie sprzeciwu w odniesieniu do takich kontaktów, bez podawania uzasadnienia, poprzez skontaktowanie się z administratorem (paragraf 1). Państwa ogólne uprawnienia dotyczące przetwarzania danych zostały opisane w paragrafie 8.
Jako klient ACME może Pan/Pani, ponadto, niezależnie i bezpłatnie, zaprenumerować comiesięczny biuletyn informacyjny za pośrednictwem witryn internetowych wspomnianych powyżej, poprzezwprowadzenie następujących danych:
tytuł, imię i nazwisko
nazwa firmy oraz numer klienta (dział (opcjonalnie))
adres e-mail
Podstawę prawną dla przetwarzania takich danych jest Pana/Pani zgoda swobodnie udzielona poprzez kliknięcie odpowiedniej ikony.
Może Pan/Pani wycofać swoją zgodę w każdym czasie poprzez kliknięcie w link, odpowiadający rezygnacji z otrzymywania biuletynu, zawarty w tymże biuletynie, w celu wypisania się poprzez stronę internetową, która otworzy się w odrębnym oknie.
 
d. Propozycje zostania dostawcą, prośby o kontakt, prośby o sporządzenie oferty
Oferujemy potencjalnym klientom oraz każdej osobie odwiedzającej możliwość skontaktowania się z nami poprzez nasze strony internetowe. W tym celu pobierać będziemy poprzez internetowe formularze następujące dane osobowe:
nazwę firmy, a także nazwisko osoby kontaktowej lub imię i nazwisko
adres (kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu, nr lokalu)
numer identyfikacyjny VAT
adres e-mail
numer telefonu
Podstawą prawną dla powyższych działań jest słuszny interes gospodarczy ACME w komunikowaniu się z potencjalnymi dostawcami oraz osobami ogólnie zainteresowanymi. Uprzejmie informujemy, iż, w każdym czasie, przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia sprzeciwu, bez konieczności podawania przyczyn, w odniesieniu do kontaktowania się z Pana/Panią przez ACME, poprzez wysłanie wiadomości e-mail na biuro@acme.net.pl lub jako osobie ogólnie zainteresowanej, poprzez skontaktowanie się z administratorem (paragraf 1).
 
4. Korzystanie z plików cookie
Wykorzystujemy tzw. plików cookie w celu uatrakcyjnienia wizyt na naszej witrynie internetowej oraz umożliwienia korzystania z pewnych funkcji. Cookies to pliki przechowywane na Państwa komputerach zwiększające komfort w korzystaniu z witryny. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: trwałe oraz tymczasowe (sesyjne). Sesyjne pliki cookie są przechowywane jedynie tymczasowo i ulegają usunięciu wraz z zamknięciem przeglądarki. Trwałe  cookies, natomiast, pozostają w Państwa komputerze po jej zamknięciu. Pliki cookie mogą zostać z łatwością usunięte z Pana/Pani komputera za pomocą przeglądarki. Informacje dotyczące tych plików oraz sposobu ich usuwania można znaleźć w menu "Pomocy" przeglądarki. Istnieje możliwość niewyrażenia zgody na wykorzystywanie plików cookie oraz skonfigurowanie przeglądarki tak, aby użytkownik powiadamiany był, gdy nowy plik cookie zostaje przesyłany do jego komputera.
a. Google Analytics
Niniejsza witryna internetowa korzysta z Google Analytics - usługi analizy stron internetowych dostarczanej przez Google Inc. ("Google"). Google Analytics korzysta z plików cookie, co umożliwia przeprowadzanie analizy korzystania przez Państwo z naszych witryn. Informacje na temat korzystania przez Państwa ze stron internetowych wygenerowane przez wspomniane pliki (w tym Pana/Pani adres IP) zostaną przesłane do serwera Google w Stanach Zjednoczonych i przechowywane tam przez okres 38 miesięcy. Google będzie wykorzystywał tego typu informacje do analizy korzystania przez Państwo ze stron internetowych w celu przygotowania raportów dotyczących aktywności na takich stronach na potrzeby operatorów witryn internetowych, a także w celu udostępniania innych usług związanych z korzystaniem z witryn oraz internetu.
Ponadto Google przesyłać będzie takie informacje osobom trzecim, jeżeli jest to konieczne w świetle przepisów prawa lub jeśli osoby trzecie przetwarzają tego typu dane w imieniu Google. Może Pan/Pani uniemożliwić instalowanie się plików cookie poprzez odpowiednią zmianę ustawień wyszukiwarki; jednakże, należy mieć świadomość, iż w takim przypadku możecie Państwo być pozbawieni możliwości korzystania w pełni z wszystkich funkcji witryn internetowych.
Poprzez fakt korzystania ze wspomnianych stron internetowych wyrażacie Państwo zgodę na to, iż dane gromadzone na Pana/Pani temat mogą być przetwarzane przez Google w sposób oraz w celu opisanym powyżej. Alternatywnie istnieje również możliwość deaktywowania usługi Google Analytics przy pomocy wtyczki do przeglądarki (add-on).
 
b. Funkcje służące ponownemu namierzaniu (Retargeting)
Niniejsza witryna internetowa korzysta z tzw. znaczników retargetowania. Znacznik retargetowania to element z języka JavaScript umieszczany w kodzie źródłowym witryny internetowej. W przypadku gdy użytkownik odwiedza stronę na witrynie, która zwiera taki znacznik retargetowania, reklamodawca internetowy (np. Google) umieszcza plik cookie na komputerze użytkownika oraz przyporządkuje go do odpowiednich list grup docelowych retargetowania. Wspomniany plik cookie będzie następnie służył umieszczaniu kampanii retargetujących ("reklama oparta o dane dotyczące zainteresowań") na innych witrynach. Można wyłączyć instalowanie się takich plików cookie poprzez odpowiednią zmianę ustawień przeglądarki; jednakże, należy mieć świadomość, iż w takim przypadku użytkownik może nie mieć możliwości korzystaniu w pełni z wszystkich funkcji witryny.
 
5. Wtyczki mediów społecznościowych
Strony zawierające "Produkty" oraz "Wiadomości" wyposażone są w przyciski umożliwiające wspólne korzystanie z tych stron za pośrednictwem serwisów społecznościowych: Facebook, GooglePlus,  Pinterest, Twitter, Instagram. W czasie odwiedzania naszych witryn nie będą nawiązywane przy pomocy tych przycisków jakiekolwiek połączenia ze wspomnianymi serwisami. Jeżeli zdecydujecie się Państwo wspólnie z innymi osobami korzystać z naszych stron z użyciem udostępnionych przycisków serwisów społecznościowych i zalogować się, w tym celu, na Pana/Pani osobiste konto użytkownika lub już jesteście połączeni, portale społecznościowe mogą przypisać wizytę na naszej stronie do Państwa konta użytkownika. Istotne dane osobowe, jednakże, nie zostaną do nas przesłane, a jakiekolwiek korzystanie z nich podlegać będzie oświadczeniom o ochronie danych osobowych, zawartych w odnośnikach powyżej, oraz Pana/Pani osobistym ustawieniom dotyczącym wymienionych firm.
 
6. Bezpieczeństwo danych
Zabezpieczamy nasze strony internetowe oraz inne systemy, przy pomocy środków technicznych oraz organizacyjnych, tak aby chronić Państwa dane przed utratą, zniszczeniem, dostępem, modyfikacją oraz rozpowszechnianiem przez osoby nieupoważnione. Nasze centrale danych prowadzone są w oparciu o nowoczesne standardy bezpieczeństwa, w tym zapory sieciowe oraz technologie służące wykrywaniu włamaniom do systemu, jak również kompleksowe środki ochrony fizycznej oraz ograniczenia dostępu. Na poziome aplikacji wykorzystywane są nowoczesne metody weryfikacji autentyczności zarówno w stosunku do użytkownika, jak i praw dostępu przysługujących administratorowi. Ponadto codziennie tworzone są kopie zapasowe wszystkim danych oraz archiwizowane w sposób zdecentralizowany. W trakcie przetwarzania zamówienia Państwa dane dotyczące płatności będą szyfrowane w związku z przysłaniem przez internet.
 
7. Okres przechowywania
Państwa dane osobowe będą przechowywane do 7 lat lub do czasu wygaśnięcia obowiązków w tym zakresie wynikających, w zależności od przypadku, z przepisów podatkowych, prawa gospodarczego oraz/lub ogólnego terminu przedawnienia określonego w polskim Kodeksie cywilnym.
 
8. Prawa przysługujące Państwu
Jako osoba, której dane dotyczą w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych przez ACME, przysługują Panu/Pani następujące prawa:
 
a. Prawo dostępu (art. 15 RODO)
Może Pan/Pani uzyskać od ACME potwierdzenie tego, czy przetwarzane są istotne dane osobowe. Jeżeli tak jest, poinformujemy Państwa o celach przetwarzania, kategoriach oraz odbiorców tych danych, okresie przechowywania oraz/lub kryteriach ustalenia tego okresu, jak również przysługiwaniu praw wskazanych w paragrafie 8 lit. b - g.
 
b. Prawo do sprostowania danych (art. 16 RODO)
Może Pan/Pani niezwłocznie uzyskać ze strony ACME sprostowanie lub uzupełnienie swoich danych osobowych, które są przez nas przetwarzane.
 
c. Prawo do usunięcia danych (art. 17 RODO)
Możecie Państwo uzyskać ze strony ACME niezwłoczne usunięcie swoich danych osobowych, chyba że istnieje nadrzędny słuszny interes przemawiający za przetwarzaniem, jak np. przestrzeganie obowiązków prawnych.
 
d. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO)
W przypadkach wskazanych w RODO (np. sprawdzanie prawidłowości danych osobowych, niezgodne z prawem przetwarzanie, sprzeciw), może Pan/Pani zażądać od ACME ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych.
 
e. Prawo do przenoszenia danych (art. 19 RODO)
Możecie Państwo zwrócić się do ACME o przekazanie dotyczących Państwa danych osobowych, które dostarczyliście w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym i nadającym się do odczytu maszynowego formacie, a także zażądać, aby dane te zostały przesłane do innego administratora, jeżeli jest to technicznie możliwe.
 
f. Prawo do wniesienia sprzeciwu (art. 20 RODO) oraz wycofania zgody (art. 7 RODO)
Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu w odniesieniu do przetwarzania Pana/Pani danych osobowych. O ile JAF nie jest w stanie wykazać przekonujących i słusznych podstaw przemawiających za przetwarzaniem, Państwa dane zostaną usunięte. Wszystkie Pana/Pani dane osobowe przechowywane w przeszłości zostaną usunięte z mocą wsteczną.
Niezależnie od powyższego, może Pan/Pani, w każdym czasie, wycofać swoją zgodę wyrażoną uprzednio np. w związku z zaprenumerowaniem biuletynu informacyjnego (newsletter) lub zapytań.
 
g. Prawo do wniesienia skargi
Nadto przysługuje Państwu prawo wniesienia w każdym czasie skargi do właściwego Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 
9. Informacje
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zbierania, przetwarzania oraz wykorzystywania Państwa danych osobowych przez ACME, prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: biuro@acme.net.pl.

 
Nasza Misja:
System zamówień on-line www.acme.net.pl został stworzony dla firm, instytucji i agencji reklamowych, szukających pełnej wygody w obsłudze marketingowej. Nasz doświadczony zespół ludzi zapewni profesjonalną obsługę, a najnowocześniejszy park maszynowy znakowanie najwyższej jakości w niemal każdej technologii: nadruki full kolor UV, grawerowanie laserem, tampondruk, sublimacja, sitodruk, haft komputerowy, termotransfer, tłoczenie - hot stamping, piaskowanie, termoplastizol, fototransfer. Realizujemy również zamówienia na indywidualne produkty, projektowane od podstaw wg. pomysłu klienta - duże zamówienia realizowane bezpośrednio w Chinach. Naszym atutem jest szybkość działania, jakość oraz terminowość.